Har du registrert deg for vår kundeundersøkelse?
Hvordan blir man bedre på arbeidet sitt? Ved å få tilbakemeldinger. Husk å dele dine tanker med oss.
For oss er det viktig å kontinuerlig optimalisere våre tjenester. Derfor vi vil gjennomføre en undersøkelse av våre kunders tilfredshet i samarbeid med markedsundersøkelsesselskapet Kantar, og vi ønsker å høre din mening om oss.
I den siste kundeundersøkelsen i 2017 var 87 % av kundene våre tilfredse med vår service og våre tjenester. Vi håper at du vil delta i DACHSERs undersøkelse om kundetilfredshet slik at vi kan finne ut hvor effektive endringene vi har implementert har vært og hvilke nye områder vi bør fokusere på.
Vi kan bare forbedre oss med din hjelp
Pass på å delta i vår kundetilfredshetsundersøkelse, som vi utfører hvert andre år. Vi kan bare forbedre oss med din hjelp – din mening teller.
Hvis du ønsker å delta kan du registrere deg her innen utgangen av august 2019. Undersøkelsen vil finne sted i september 2019.